بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا: برای جلوگیری از iperesadka دیالیز کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا: برای جلوگیری از iperesadka دیالیز کلیهفشار خون بالا از عوارض شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است، در حالی که دیالیز و نارسایی کلیه هر چیزی کلیه پلی کیستیک بیمار اجتناب می باشد. شکی نیست که فشار خون بالا کنترل نشده می تواند پیشرفت بیماری را تسریع وجود دارد. در حالی که، برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک فشار خون بالا جلوگیری از دیالیز پیوند کلیه و؟

فشار خون بالا و آسیب کلیوی می تواند هر یک از دیگر تاثیر می گذارد، پس اولین کاری که برای کنترل فشار خون بالا و از طریق یک رژیم غذایی مناسب و برخی از داروها. خوب، اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک می خواهید طب چینی را امتحان کنید است طب سوزنی توصیه می شود. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک می توانید بروید و یک دکتر طب سوزنی سنتی چینی مشورت کنید.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و کلیه شکست، علت است نقض عملکرد کلیه باید بدون شک خطاب. و آنچه در آن است؟ از دست دادن عملکرد کلیه را فراهم می کند یک تغییر برای دیالیز و طول می کشد بیماری کلیه پلی کیستیک به نارسایی کلیه، بنابراین ما نیاز به حفظ و تقویت عملکرد کلیه است. پس چه باعث اختلال در کلیه؟ گسترش کیست های کلیوی می تواند ظلم و ستم به بافت های اطراف کلیه ها و کلیه انجام ایسکمیک و anoxic به تدریج عملکرد کلیه ها کاهش می یابد، ما باید این کیست ها را کاهش دهد.

درمان های چینی بالینی ظاهر است، که در داروهای گیاهی چینی بر اساس، به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که معمولا استفاده می شود. از طریق نفوذ پذیری افزایش یافته است از دیواره کیست، کاهش فعالیت سلول های آستر ترشح مایع کیست و تغییرات در اختلاف فشار دیواره کیست داخلی و خارجی، مایع کیست می تواند جذب می شود. علاوه بر این، برخی از برخی از داروهای گیاهی چینی ممکن است عملکرد کلیه را بهبود بخشد، ارائه تغذیه برای صدمه به کلیه ها و از بین بردن عامل بیماری زا و پشتیبانی واقعی چی. در حالی که عملکرد کلیه را می توان به تدریج ترمیم، نارسایی کلیه و دیالیز می تواند به طور موثر اجتناب شود.

اگر وضعیت شما در حال حاضر توسعه نارسایی کلیه، به این معنا نیست دیالیز باید آغاز، که با بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک متفاوت خواهد بود. شما می توانید در مورد وضعیت خود صحبت کنید و ما در اینجا به شما کمک کند دیالیز و کلیه اجتناب کنند. در حال حاضر بسیاری از بیماران مشابه در بیمارستان که درمان ما را دریافت، شرایط در حال حاضر بهبود یافته است. به عنوان مثال http://www.hospital-kidney.com/for-patients/. این ثابت می کند که درمان ما موثر است، وضعیت خود را ممکن است با اثر بخشی درمان را بهبود بخشد. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری Multicystic کلیه,اجتناب از دیالیز,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: